Mitä toimintoja tarvitaan sopimushallinnassa?

Tjenare! Tänään olisi aiheena mitä kaikkia toimintoja sopimusten hallinnassa tarvitaan. Näin uutena startup-yrityksenä haluamme tarjota palvelua, joka sopii kaiken kokoisille yrityksille.. Kaikki palvelumme kuuluvat toiminnot ovat kaikille käytössä, mutta miten niistä hyötyy parhaiten eri kokoiset yritykset? Seuraavana käyn läpi lyhyesti minkälaisia toimintoja Sowise-palvelussa on. 

 

Sopimuksen luonti ja muokkaus

 

Palveluun voi viedä valmiita sopimuspohjia Microsoft Wordin tai Google Docsin kautta. Palveluun voi luoda niin monta sopimuspohjaa kun haluaa ja yhtä sopimuspohjaa voi monistaa sopimuksiin rajattomasti. Sopimuspohjia ja itse sopimuksia voi palvelun sisällä muokata. Admin voi myös lukita sopimuspohjia niin, että niitä ei pysty muokkaamaan. Dynaamisten kenttien avulla voi tiettyjä kenttiä syöttää sopimuksiin aina luontivaiheessa.

 

Tässä linkki Kustaan blogiin, missä hän käy läpi kolme vinkkiä sopimusten hallintaan: https://sowise.fi/blog/kolme-vinkkia-sopimusten-hallintaan


 

Viestintä

 

Palvelun kautta pystyy jakamaan sopimuksia toisille osapuolille sähköpostiosoitteen avulla, jonka jälkeen toinen osapuoli saa sähköpostin, jossa on linkki palveluun. Tämän kautta sopimuksen vastaanottava osapuoli pääsee sopimuksen esikatseluun ja pääsee kommentoimaan sekä ehdottamaan muokkauksia mikäli sellainen tarve on. Eli Sowise-palvelun käyttäjänä toimimme samassa näkymässä ja kutsumme muut osapuolet palveluun, ilman että tarvitsee rekisteröityä käyttäjäksi.

 

Palvelun sisällä on oma kommentointi-toiminto, mikä mahdollistaa käyttäjien ja osapuolten viestintää. Kun sopimuksia selaa voi niitä samassa näkymässä kommentoida. Tehdyistä kommenteista lähtee automaattisesti hälytykset sähköpostitse, heille kenelle sopimus on jaettu. 


 

Sähköinen allekirjoitus, Vahva Tunnistautuminen & Arkistointi

 

Palvelun avulla pystyy myös allekirjoittamaan sopimuksia ja asiakirjoja. Yhteistyökumppanina meillä toimii NETS ja allekirjoittaminen tapahtuu vahvan tunnistautumisen kautta. Palvelusta pääsee suoraan allekirjoittamaan sopimuksia ja ne myös säilyy palvelussa arkistoinnin avulla. Jos on olemassa sopimuksia PDF-tiedostona mitkä tulisi allekirjoittaa, niin nämä voi myös tuoda palveluun. 

Arkistointi toimii palvelussamme automaattisesti. Jokaiselle sopimukselle voi luoda omat kansiot tai niitä voi järjestää tarpeen mukaan esim:

 

- asiakkuudet

- sidosryhmät

- käyttäjät

 

Haluamme tehostaa työntekoa ja eliminoida turhat vaiheet sopimusten hallinnassa. Skaalautuvuus on keskiössä, jotta isompikin organisaatio voi saman tilauksen kautta luoda eri sidosryhmille omat osastot ja erotella sopimukset ja sopimuspohjat.

 

Jos sopimushallinnan tehostaminen on ajankohtaista teidän yrityksessä, niin olkaa yhteydessä. Sovitaan tapaaminen ja katsotaan kuinka meidän Sowise-palvelu auttaa tehostamaan teidän liiketoimintaa.  

Pyydä yhteydenotto: https://sowise.fi/tervetuloa-asiakkaaksi

 

Kiitos!

 

Terveisin,

Rasmus Pohjoiskoski

CEO

rasmus.pohjoiskoski@sowise.fi

0405796058